Itzultze eta Erreklamazio Politika

Eskaera bertan behera uzteko eskubidea duzu jaso eta 14 eguneko epean, arrazoirik eman beharrik gabe.

Eskaera bertan behera uzteko epea 14 egunekoa da, ondasunak jaso zenituen egunetik edo zuk izendatutako, baina garraiolaria ez den, hirugarren batek produktua jaso zuen egunetik zenbatzen hasita.

Baliogabetze-eskubidea erabiltzeko, gurekin harremanetan jarri behar duzu erabakia adierazten duen adierazpen argi baten bidez.

Zure erabakia helarazi diezagukezu posta elektronikoz: irratia@itsuki.eus

Itzultzeak jaso eta gehienez 14 eguneko epean itzuliko dizugu ordainketa. Itzulketa eskaera egiteko erabilitako ordainketa-bitarteko berberak erabiliko ditugu, eta ez dizugu inolako kuotarik kobratuko horregatik.

Itzulketarako baldintzak

Ondasun bat itzuli ahal izateko, baldintza hauek bete behar dira:

  • Ondasunak azken 14 egunetan jasoak izan behar dira.

  • Jatorrizko ontzian egon behar dira.

  • E-mail bidez egin behar duzu eskaera.

Ezin dira itzuli honako kasu hauetako ondasunak:

  • Zure zehaztapenen arabera egin edo pertsonalizatutako ondasunak.

  • Itzultzeko egokiak ez diren izaera duten produktuak, adibidez, azkar hondatzen diren edo iraungitze-data pasatuta duten produktuak.

  • Osasun edo higiene-arrazoiengatik itzultzeko egokiak ez diren eta entrega ondoren zigilua kendu zaien produktuak.

  • Behin entregatu ondoren, berez beste produktu batzuekin nahastezinak diren ondasunak.

  • Elikagaiak eta harpidetza-zerbitzuak ez dira itzultzeko egokiak. Salbuespen gisa, erreklamazioa aurkeztu ahal izango da produktua hondatuta edo iraungita iritsi bada, edo harpidetza-zerbitzua ez bada eskainitako baldintza eta epeetan bete.

Baldintza horiek betetzen ez dituzten itzulketak onartzeko eskubidea gordetzen dugu, gure irizpidearen arabera.

Ondasunak itzultzea

Ondasunak itzultzeko aurretiaz harremanetan jarri behar duzu gurekin helbide elektroniko honen bidez:

📧 irratia@itsuki.eus

Behin eskaera jaso ondoren, itzultzeko etiketak edo prozesu egokiena helaraziko dizugu.

Ez dugu itzuleran galdu edo hondatutako ondasunen erantzukizunik hartuko, beraz, aseguratutako eta jarraipena duen posta-zerbitzua erabiltzea gomendatzen dugu. Ezingo dugu itzulketa egin produktua benetan jaso edo jasotako itzuleraren froga eduki ezean.

Opariak

  • Produktua opari gisa erosi eta zuzenean zuri bidali bazaizu, itzultze-balioaren opari-kreditua jasoko duzu. Itzulitako produktua jaso ondoren, opari-txartel bat bidaliko dizugu.

  • Produktua opari gisa markatuta ez bazegoen edo oparia egin duen pertsonak lehenengo bere buruarentzat jaso bazuen, itzulketa oparia egin duenari bidaliko diogu.

Harremanetarako informazioa

Gure Itzultze eta Erreklamazio Politikari buruzko zalantzarik izanez gero, jarri gurekin harremanetan posta elektronikoz: irratia@itsuki.eus